BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

piątek, 17 maja 2013

Wracam do mojego hobby :o)

Zaczyna sie sezon na.....
:o)
MERCATINA !!!
a oto moje ostatnie stoisko.
Dosc leniuchowania
czas zabrac sie do pracy.


Praktycznie nie pamietam co ostatnio tworzylam,
gdyz mialam bardzo ciezki okres.
Brzydka pogoda dala sie we znaki wszystkimktycznie
nawet tu we Wloszech.
Pratycznie jak sie rozchorowalam w lutym,
to do konca kwietnia meczylam sie strasznie,
nawet nie pojechalam na mercatino wielkanocne.
Do zlego stanu zdrowia oprocz pogody przyczynily sie tez zle warunki mieszkaniowe.
Dlatego tez w ciagu 3 dni podielam decyzje o przeprowadzce,
w ciagu tygodnia spakowalam moje manele
i w wielkanoc sie przeprowadzalam
Jeszcze do dzisiaj nie moge sie z wszystkim polapac.
Pozdrawiam serdecznie.
Mam nadzieje, ze jeszcze do mnie zagladacie.
:o)
Edit

12 komentarzy:

Nataliya pisze...

Wszystko będzie dobrze, zobaczysz;))
Zdrowia życzę!!!

Edit pisze...

Nataliya dziekuje

Agnieszka pisze...

Oj, cudeńka same u Ciebie na blogu. Zapraszam pod moje włoskie słońce choć widzę, że Tobie też ono świeci:)

Katarzyna Reguła-Lubińska pisze...

Oglądała Twoje dzieła są urocze. Bardzo podoba mi się Twój bloga. Zapraszam do siebie. kregulaart.blogspot.com i kregulaart.bloog.pl
Pozdrawiam

Aga robie-bo-lubie pisze...

Wow! imponujące stoisko!

Decorative Stitch Thread Painting pisze...

Edytko, mysle ze twoj organizm czegos nie wytrzymal, to co ogladam to tworzy sie dlugo, ty bardzo duzo i bardzo szybko pracowalas, moze? doszly inne sprawy, wiem co to emigracja !, ale badz mysli zawsze pozytywnej, jestes jeszcze tak mloda, silna, ze kiedys powiesz ze mialam racje, pamietaj mysl pozytywnie , bedzie wszytko dobrze, nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo. Edytko, przepiekne masz prace, i widze ze w tym kraju to ludzi interesuje, bo w Holandi, nie ma ludzi tak kreatywnch , zawsze dasz sobie rade, czego zycze ci z mego serca, a wtedy przydzie wszystko , pozdrawiam serdecznie, caluski , Wanda !!!

Alina Job pisze...

Tworzysz przepiękne dzieła :) Sama wiem jakie to jest pracochłonne, choć ja dopiero rozpoczynam tworzenie różnych cudeniek własnoręcznie :)Pozdrawiam i zapraszam no mojego bloga http://wlasnorecznecudenka.blogspot.com/

Wiki pisze...

Stoisko wygląda imponująco! Szkoda że fotki takie małe. Chętnie zobaczyłabym te cudenka w zbliżeniu. Pozdrawiam

kasy fiskalne września pisze...

wspaniałe masz to hobby :)

Anonimowy pisze...

Sure, but the fear of having a dead list is by far
more persuasive than a guru. An example of such strategy would be to dominate the search results from Google, build some
links, find some highly profitable niches, extract lots of
commission, and attract lots of traffic from different search engines.
It's no exaggeration to call Frank Kern an International marketing sensation.

Dagmara pisze...

Prześliczne prace. Ja również kocham szydełkować. Serdecznie zapraszam do mnie skladrekodziela.blox.pl
Chętnie dadam tego uroczego bloga do swoich ulubionych, jeśli się zgodzisz :)
Pozdrawiam serdecznie :)

motory z usa pisze...

Bardzo interesujące miejsce a także fajnie czyta się twoje wpisy :) Wyczekuję na kolejne oraz zapraszam do siebie na moją strone on-line - pewnie jeszcze nie raz do Ciebie wejde przeczytać twojego bloga ;-)