BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

niedziela, 2 maja 2010

Zapraszam

U mnie wiele zmin zaszlo.
Otoz po ostatnich przejsciach nie czolam sie bezpiecznie w wynajmowanym wczesniej pokoju i zaczelam szukac nowego miejsca dla siebie. Zabralo mi to troche czasu.... pozniej przeprowadzka..... no i nowa prace musialam znalezc.... nie bylo latwo.
Tak wiec od pierwszego maja zamieszkalam w nowym gniazdku..... 
Zapraszam w moje skromne progi !
Przy tej okazji postanowilam otworzyc nowy rozdzial - moje gniazdko, gdzie bede Wam prezentowa wszystko to co do tego gniazdka powstanie z mojej inicjatywy. Poznaliscie to co tworze, to teraz otwieram drzwi do mojego mieszkanka i pomalu bedziecie mogli lepiej mnie poznac.
Przde mna wiele nowych postanowien, a od poniedzialku zaczynam nowa prace !!! 
Wiele nowej energii mi przybylo  !!!! Mam nadzieje, ze powstanie sporo nowych rzeczy, bo przy takich zmianach zawsze cos potrzebne.
Dzieki, ze caly czas do mni zagladacie. Kompa nadal jeszcze nie mam dlatego czesto nie moge sie pokazywac, ale czytam Wasze komentarze. Cieszy mni kazdy zostawiony wpis. Przepraszam, ze nie wywiazalam sie z pewnych zobowiazan, te zmiany, przeprowadzki - rozumiecie? Pamietam  o wszystkim. Teraz po malu wszystko bedzie wracalo do normy.

Pozdrawiam cieplo!!!
Edit

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pięknie tu u Ciebie ;)
Czasem zagladam na Twojego bloga, czytalam też co Ci się nie tak dawno przydarzylo i teraz ach te wszystkie zmiany.... no w końcu wiosna idzie! Trzymam mocno kciuki za nowego początki, pozdrawiam Agnieszka

ewetka pisze...

Witaj Edit:) Bardzo się cieszę, że zmiany jakie zaplanowałaś zrealizowałaś :) Życzę Ci żeby Ci się wspaniale mieszkało w nowym mieszkanku, które prezentuje się bardzo ładnie, a w nowej pracy układało się jak najlepiej :). Ogród też wygląda na uroczy zakątek, będzie Ci się dobrze mieszkać. POWODZENIA !!!

boniusia pisze...

Powodzenia!!!

alicja11 pisze...

Bardzo przytulne gniazdko stworzyłaś.
Pozdrawiam!

Mój świat i hafty pisze...

Życzę pomyślności:)
Pozdrawiam!

G-a pisze...

zaglądam od czasu do czasu na Twojego bloga i cieszę się, ze wszystko się normuje a gniadko całkiem przytulne!

Natalka pisze...

zapraszam do siebie po wyróżnienia

Jolanna pisze...

Powodzenia na nowym lokum !!!
Takie zamiany tylko na korzyść działają więc głowa do góry i działaj ! Uściski ślę.

by_giraffe pisze...

fajne nowe gniazdko, szczęscia życzę :) i zapraszam do mnie do zabawy w 10 zdjęcie, pozdrawiam

mięta pisze...

Bardzo ładne mieszkanko :-) Wszystkiego dobrego w nowym rozdziale życia, oby wszystkie postanowienia udało się z przyjemnością zrealizować :-)

robaczek15 pisze...

zyczę Ci Edit samych radosnych chwil w nowym mieszkanku :)

Wanda -Maria Roszak pisze...

Zycze ci samych szczesliwych , radosnych przezyc w swoim slicznie zagospodarowanym mieszkanku , Edit stare przyslowie brzmi , po burzy przychodzi slonce !!!, i do ciebie juz zawitalo , zycze duzo sily na emigracji , bo najlepiej ja znam ,
pozdrawiam ,
W.

dehajola pisze...

powodzenia w "nowym".

Avarill pisze...

Niech Ci się dobrze mieszka :)