BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

czwartek, 2 września 2010

Prezenty

Przed moim wyjazdem na wakacjje powstaly takie malenkie prezenciki.
dla mojej jednej znajomej z Rzymu - Roberty
malenka torebeczka na aparat fotograficzny
Dla mojej kolezanki Malgorzaty
pokrowiec na telefon komorkowy
No i jeszcze jeden drobiazg dla Moniki
(jej blog - supel z petelka - u mnie na zakladce)
torba - kosz... ?
upsss... to koszyczek z kwiatkami.
taki najzupelniej letni :)
Wakacje sie skonczyly
wiec do pracy czas wrocic...
Przypominam, ze jeszcze torcik czeka na rozdanie
no moze na pokrojenie :)
Pozdrawiam serdecznie stalych i nowych podroznikow !
Fajnie, ze jestescie!
Dzieki za komentarze, ktore zawsze mobilizuja mnie do tworzenia.
Edit

3 komentarze:

Lucyna pisze...

Śliczne upominki przygotowałaś! A koszyk rewelacyjny! Pozdrawiam.

mięta pisze...

Oj tak, wakacje się skończyły ...
i lato chyba już też :-(
Ostatnio albo zimno, albo pada, albo jedno i drugie na raz. Więc może tak na kawałeczek torcika się załapię,do kawki na poprawę humoru ?
Upominki w Twoim wykonaniu jak zawsze urocze są :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Edit pisze...

Cieszy mnie to, ze podobaja sie moje prace. DZIEKI za mile slowa.
No ja jeszcze maoge sie cieszyc letnia pogoda bo u nas slonca nie brakuje a temperatura ok. 25 stopni, tak w sam raz.