BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

poniedziałek, 25 października 2010

Kwiatuszek

Takie ostatnio kwiatuszki potworzylam.
wzor wzielam z jednej gazety.
Bardzo prosty do wykonania.
wykroic 4 identyczne kola,
zszys po 2 kola z soba,
na srodku kola wyciac maly otwor przez ktory wywiniemy nasza prace na prawa strone,
pozniej wypchac i zaszyc.
mamy puchata poduszeczke, teraz nalezy przeszyc nicmi jak to widac na zdjeciu.
na srodku przymocowac guzik i polaczyc 2 kwiatki ze soba.
Z takim igielnikiem zaraz lepiej sie pracuje :)
a pracy teraz mam sporo.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich, ktorzy do mnie zagladaja.
Dziekuje za pozostawione komentarze
Edit

5 komentarzy:

Mała Mi Buka pisze...

Bardzo mi się podobają te kwiatki :) a odnośnie przeszyć dzielących kwiatek na płatki, wkłuwasz się tylko przez środek, a te nitki na zewnątrz idą tylko po wierzchu, tak?

lubewa pisze...

Z takim igielnikiem to faktycznie i pięknie i szybko się pracuje.

Edit pisze...

Duza Mala Mi
cieszy mnie to, ze spodobal Ci sie kwiatek.
Tak zawsze wkluwasz igle na srodku i to nitki powoduja ze powstaja takie wypukle platki. Bardzo prosty do wykonania, zycze powodzenia :)

Edit pisze...

lubewa - masz racje, kwiatek towarzyszy mi przy kazdych moich pracach.

Marlen pisze...

Super igielnik:) ale może być równiez śliczną broszką:) Skorzystam z Twoich rad i spróbuje to uszyć:)