BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

sobota, 8 stycznia 2011

CANDY :o)

Moi drodzy dziekuje Wam serdecznie za komentarze pod poprzednim postem.
Zaskoczyliscie mnie.
Jeszcze raz dziekuje - milo mi, ze jestescie.
W zwiazku z Nowym Rokiem
i moimi nowymi planami i nowa dzialalnoscia
przygotowalam dla WAS
CANDY !!!
Wpisy do 14.02.2011.
Do wylosowania ten oto naszyjnik !

Zasady sa wszystkim znane:
wpisz sie pod postem
a na swoim blogu zamiesc informacje o candy
Zaczelam projektowac i wykonywac bizuterie na szydelku.
Naszyjniki ciesza sie bardzo duzym powodzeniem,
a ze pojawila sie mozlliwosc systematycznego wystawiania stoiska z pracami szydelkowymi,
to mam nowe pole zaprezentowania sie na rynku.
Z czego tez jestem bardzo zadowolona.
Teraz tylko praca i praca.
W zwiazku z powyzszym postanowilam tez
prowadzic nowy blog: hobby&arte
w ktorym prezentowane bedzie wszystko zwiazane ze stoiskiem,
(obecnie zamieszczam prace, ktore byly w sprzedazy na stoisku grudniowym)
ZAPRASZAM SERDECZNIE.
Poszukuje tez osoby dziergajace na szydelku chetne nawiazac wspolprace
pisz na adres: edit.001.it@gmail.com
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Edit

32 komentarze:

iza pisze...

naszyjnik piekny, sie zapisuje na candy :):):)

molcia pisze...

Pięknie wykonane twoje prace podziwiam pozdrawiam

boniusia pisze...

milusi naszyjnik... zapisze sie a co a moze uda sie go miec...

zapraszam rowniez do siebie na candy ;]

mięta pisze...

Naszyjnik śliczny , więc i ja stanę w kolejce.
Gratuluje nowego bloga , zaglądać będę i tam. Trzymam kciuki za wszystkie nowe pomysły i projekty żeby tak się udały jak sobie je wymyślisz . Pozdrawiam serdecznie.

Edit pisze...

Kochani dziekuje bardzo za mile slowa.
BONIUSIA - a ty jeszcze zagladasz do mnie ? - zaskoczylas mnie mile swoja wizyta a z zaproszenia skorzystam i chetniee wpadne na candy do Ciebie
MIETA - dziekuje, zobaczymy jak z tym wszystkim bedzie, oby tylko entuzjazm mnie nie opuszczal
ZYCZE SZCZESCIA WSZYSTKIM :o)

LilouCandy pisze...

Zgłaszam się! bardzo podoba mi się ten naszyjnik- masz talent!

http://giveaway-and-candy.blogspot.com/2011/01/piekny-naszyjnik-na-szydelku-czyli.html
^^ tu znajdziesz info o twoim candy

Misza pisze...

piękna nagroda! oczywiście się zapisuję i napisałam notkę na stardoll-styles-2010.blogspot.com/2011/01/giveawaye-po-raz-kolejny.html

Iss-ola pisze...

przepiękny, tez jestem chętna :)

Kracky Doll pisze...

Cudo, po prostu cudo! Ustawiam się w kolejce :-) http://swiat-pelen-rozdan.blogspot.com/2011/01/naszyjnik-od-edit.html

LuLuz pisze...

Piękny naszyjnik :) Ustawiam się w kolejce po candy:)

Pozdrawiam,
LuLuZ
http://luluz-handmade.blogspot.com/

Ciachoooo ;* pisze...

Biorę udział!

madmad pisze...

Chętnie wezmę udział, pozdrawiam i zapraszam na moje Candy

AgnieszkaMD pisze...

Śliczny naszyjnik, może to mi się poszczęści :).

AniaDebska pisze...

Ale fajny najszyjnik. Ustawiam się w kolejce.
http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

w małym domku pisze...

i ja stanę w kolejce bo naszyjnik bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie Ania

kaska-1970 pisze...

pomysł i wykonanie tego naszyjnika - fascynujące. A efekt - wow. Poproszę - grzecznie stoję i licze na wygraną.

MAGARO-art pisze...

Piękne wyroby
w rewanżu zapraszam na moje Candy :-)
myślę ,że dla Ciebie przedatne

Anniston pisze...

Przepiękny naszyjnik :) zgłaszam sie do konkursu :)

Pozdrawiam

Ela pisze...

Bardzo mi się podoba twija biżuteria i oczywiście się zapisuję

dorbry pisze...

Twoje prace są piękne więc wcale się nie dziwię, że cieszą się zainteresowaniem. Naszyjnik mnie urzekł i dlatego ustawię się w kolejce. pozdrawiam

MAGI pisze...

PIĘKNY. I JA SIĘ CHĘTNIE ZAPISZĘ. POZDROWIONKA

Edzia pisze...

zapisuję się i ja:) pozdrawiam

Jeanette pisze...

fajny ten naszyjnik:) zgłaszam swoje uczestnictwo w candy:) Pozdrawiam

gagipa pisze...

fajny naszynik. pozdrawiam i dołączam do zabawy
www.bizugagipy.blox.pl

Anna pisze...

Sliczny!Dolanczam sie do zabawy:)

MozAnna pisze...

It's a wonderfull candy! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

lanua pisze...

naszyjnik śliczny :-)
ustawiam się w kolejce

baskalatka pisze...

Prace piękne,zapisuję sie na ten piękny cukieras http://cudenkabasi.blogspot.com/

ewciaej pisze...

Ja też zgłaszam się do kolejki po śliczny naszyjnik.
Pozdrawiam :)

zainspirowana pisze...

chętnie dołączę :D

chantel pisze...

i ja się zapisuję do zabawy :)

Edit pisze...

w CANDY nagroga wylosowana zostala dla : MAGARO-art
DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA UDZIAL W ZABAWIE !!!
dzieki Candy poznalam nowe blogi z czego najbardziej sie ciesze.
Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie.