BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

wtorek, 1 marca 2011

Mala rzecz a cieszy :o)

Witam serdecznie nowych obserwatorow moich prac.
Dziekuje Wszystkim za komentarze,
nawet te najmniejsze,
ktore zawsze mnie ciesza
 i mobilizuja do zamieszczania nowych prac.
A jest ich wiele do pokazania :o)
Oto male drobiazgi:
zawieszka, ktora mozna wykorzystac do:
kluczy, torby, samochodu
czy umiescic przy szafie - jak ja to zrobilam ostatnio. 
etui do telefonu,
ktore w pewnym stopniu ochroni przed porysowaniem
:o)

Wybaczcie mi moje eksperymenty z blogiem
Stary szablon juz mi sie znudzil,
a poprzedni nie spelnial moich oczekiwan,
wiec  teraz zdecydowalam sie na taki.
Zaznaczam, ze nie naleze do osob,
ktore lubia komputer i maja cierpliwosc do eksperymentowania.
Lepiej zajac sie pracami manualnymi
:o)
Pozdrawiam !!!!
Edi

3 komentarze:

molcia pisze...

Wyszło super ładna kompozycja kolor kolczyk super pozdrawiam

reni pisze...

super..pozdrawiam

Mięta pisze...

Etui bardzo fajne, i breloczek też
:-)