BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

wtorek, 22 listopada 2011

Choinki

Szydelkowa choinka zawsze mi sie podobala.
Ta oto choineczka wymyslona w tym roku

a ta zeszloroczna,
ale tez nadal je dziergam
ta z mojej kolekcji pozytywek
kolejne sniezne choineczki....
i serwetka z choinkami, ktora 2 lata dziergalam,
a to tylko dlatego, ze zbraklo mi cierpliwosci przy laczeniu elementow.
Tak ekspresowo chcialam wam zaprezentowac moje prace male i duze.
Chyba od tego roku zaczne kolekcjonowac szydelkowe choinki.
Jak na razie mam 2 a sa kolejne, ktore spodobaly mi sie
podpatrzylam na blogach i w gazetkach.
Kochani dziekuje bardzo serdecznie za komentarze.
Jak zawsze witam nowych gosci !!!
Piszczie jak tam Wasze prace przebiegaja
Pozdrawiam i do uslyszenia.
Edit

6 komentarzy:

ff pisze...

Prawdziwie świątecznie :) Śliczne przedmioty

reni pisze...

śliczne!

dorotaluk pisze...

Super choineczki....ja też je dziergam w tym roku:)

Ag@t@ pisze...

Wszystkie są cudowne!

Annie pisze...

Prawdziwe cudeńka! Śliczne, zwłaszcza ta 'wymyślona w tym roku' :)

kasia pisze...

Ależ świątecznie u Ciebie:)Pięknie:)Pozdrawiam serdecznie:)