BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

niedziela, 1 kwietnia 2012

Czas zmienic nastroj :-)

Po Niedzieli Palmowej
mysli sie juz o Wielkanocy.
Tu we Wloszech niestety nie ma tego nastroju co w Polsce,
ale ja staram sie podtrzymywac Nasza tradycje
i....
przygotowalam:
jaja
:-)
Koszyczki wielkanocne....
i kurki....
Wybaczcie mi , ze nie czesto tu zagladam.
Mowiac krotko
BRAK MI CZASU,
wiec nie wiem czy jeszcze kogos interesuje moj blog
i moje prace...
Pozdrawiam Was serdecznie !!!!!
Edit

9 komentarzy:

Jagna pisze...

piękne dekoracje :)

ela107 pisze...

Kolorowe śliczne pisanki:)

Juta pisze...

Śliczne i bardzo okazałe te Twoje pisanki:)))
Pozdrawiam serdecznie

Edit pisze...

Widze,ze jeszcze ktos tu zaglada :-)
DZIEKUJE BARDZO !!!

Nataliya pisze...

Zdrowia,szczęścia i radości
niech wam uśmiech w sercach gości
a zajączek piękny, biały
niech przyniesie koszyk cały
jajek złotych, kolorowych
i miłości cały worek.

molcia pisze...

Cudności Wesołych Świąt pozdrawiam cieplutko

ewa-r pisze...

Śliczności wielkanocne :)

DUCHA pisze...

Jak to dobrze że sa ludzie tacy jak Ty dla których tradycja jest ważna:)

Goska pisze...

Ależ piękne te kolorowe jajka!!!