BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

czwartek, 23 sierpnia 2012

Moje prace

Jeden z moich ulubionych naszyjnikow.
Wykonanie zabralo mi sporo czasu.
zupelnie prosty naszyjnik.
Branzoletki, ktore powstaja z resztek.
stworzenie ich zabiera mi najmniej czasu.
Moze bez wielkiego opisywynia
uda mi sie czesciej
 wrzucic jakies fotki.
nie obiecuje,
ale postaram sie.
Dziekuje za odwiedziny i komentarze.
pozdrawiam serdecznie.
Edit

6 komentarzy:

Kasiulka73 pisze...

Wspaniałe cudeńka !!! Pozdrawiam serdecznie :)

mięta pisze...

Jakie fajne bransoletki :)Ten pomarańczowy naszyjnik jest cudny.

Edit pisze...

Dziekuje Wam bardzo

Sophie pisze...

Very beautiful blog!!I like all your creations!!Very nice job!!!
I am Sophie from Greece and i wait you to come to my blog too i will be very happy to see you!!Kisses and have a nice week!!

Jankosie pisze...

Wczoraj natknęłam się na Twojego bloga, nie wszystko miałam czas przejrzeć, ale to co mi się udało zobaczyć odebrało mi mowę... śliczne piękne cudności :) uwielbiam oglądać takie dzieła sztuki :) gratuluję talentu i nie przestawaj działać :)

Edit pisze...

Jankosie witam Cie serdecznie !!!
Doprawdy az takie wrazenie wywarly moje prace ?
Szczerze mowiac to ja zawsze cos tworze - juz zdobylam sobie renome i klientow na rynku wloskim wiec nie moge ich zawiesc chcac utrzymac jakis poziom.
Gorzej tylko bywa z czasem na prezentacje moich prac w sieci.
Staram sie to jakos zmienic. Zobaczymy co mi sie uda.