BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

wtorek, 28 grudnia 2010

Drobiazgi :o)

Dziekuje bardzo za wszystkie zyczenia swiateczne.
Dla mnie to wielka radosc
i przyjemnie mi wiedzac, ze o mnie pamietacie.
Witam tez Anie, ktora sie wpisala na liste :-)
Zycze wszystkim milego podrozowania po moim blogu.
a ponizej drobnostki przygotowane na mercatino Bozonarodzeniowe.
Bardzo pracochlonna gwiazdka,
ale dajaca fajny efekt.
I moje ulubione serwetki!!!
biale i czerwone
(troszke narodowo sie zrobilo)
ale serwetki nadaja sie na kazda okazje
i tez cieszyly sie duzym powodzeniem.
Jeszcze nie raz je u mnie zobaczycie :o)
Milego ogladania
Pozdrawiam
Edit

4 komentarze:

Zula pisze...

Same śliczności! Gwiazda fantastyczna!
Pozdrawiam

lubewa pisze...

Piękne prace ,serwetki piękne, ale szczególnie podoba mi się ta pracochłonna gwiazda. Powodzenia z mercatino.

reni pisze...

Gwiazda cudna,a i pozostałe prace śliczne..pozdrawiam

Edit pisze...

Dziekuje.
Ciesze sie, ze do mnie zagladacie i zostawiacie komentarze.