BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

poniedziałek, 31 października 2011

MOJ HALLOWEEN

Ja na to swieto patrze tylko i wylacznie  z handlowego pkt. widzenia.
Ogolnie nie lubie tego swieta,
a dzieci przebrane za straszydla wprost mnie przerazaja.
Jedyne co
 to na halloween
zaczelam kolekcjonowac (wesole) dynie.
A to moja kolekcja
W tym roku powstaly dynie,
ktore doskonale moga sluzyc jako igielniki.
A tak swietowalam
:-)
Przyjemnosc z pozytecznym.
Dziekuje bardzo za odwiedziny, komentarze.
Zawsze kazdy, nawet najmniejszy komentarz sprawia mi wiele radosci.
Zagladam tez do kazdego kto u mnie zostawi jakies slowko,
tylko nie zawsze moge zostawic slad po sobiez u Was.
Jak ktos np. wybral inna forme umieszczania komentarzy
nie moge nic zamiescic
pojawia mi sie informacja, ze nie mam uprawnien
:-(
dziwne....
Witam serdecznie wszystkich nowych gosci
Fajnie, ze jestescie.
Pozdrawiam.
Edit

5 komentarzy:

Dorota pisze...

Piekne rzeczy na slicznym straganie. Pozdrawiam z Polski miłosniczke szydełka :)) Dorota z Sielankowego dziergania :)

Mój świat i hafty pisze...

Забежала попугать тебя!!!HU HU HU......

Lusia pisze...

Piękne listki a stragan super;-)Pozdrawiam.

juta pisze...

Wspaniałe dynie.Wspaniałe świętowanie w Twoim wydaniu:)))
Pozdrawiam

Karolajna pisze...

KOlekcja pierwsza klasa :D

Listki cudne :D ja nie umiem płaskich rzeczy robić :D a przydałoby sie :D

pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
full--of--magic.blogspot.com :D