BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

wtorek, 11 października 2011

To juz jesien....

Jak ten czas szybko leci...
Wiosna, Lato no i Jesien....
A ja jakos nie moge zmobolizowac sie do systematycznego zagladania na blog.
Jesli chodzi o prace - to nie ma tygodnia aby nie powstalo cos nowego,
tak wiec zawsze mam rece pelne pracy.
Ponizej serwetki, ktore w prezencie zawiozlam mojej mamie.



Wykonanie ich kosztowalo mnie troche cierpliwosci,
no ale efekt i zadowolenie mojej mamy zrekompensowaly wszystko.
Dzieki, ze nadal do mnie zagladacie i zostawiacie komentarze,
moze ciekawosc - kto, co napisal
zmobilizuje mnie systematycznego odwiedzania bloga?
zobaczymy 
no i postaram sie czesciej zamieszczac moje prace
:-)
Pozdrowionka dla Wszystkich
ze slonecznego i cieplego Rzymu
Edit

6 komentarzy:

Mięta pisze...

Jakie śliczne i w kolorach jesiennych. Zazdroszczę słonka, u mnie wieje i leje od dwóch dni .
Pozdrawiam i ściskam mocno.

Pandora pisze...

nie miałam pojęcia, że takie zestawienie kolorów może dać taki efekt, podobają mi się wszystkie, ale ta ostatnia najbardziej :)

barbaratoja pisze...

Mnie jest trudno zdecydować się na odważne łączenie kolorów, tobie ładnie to wyszło.

Juta pisze...

Bardzo mi się podobają i serwetki i ich kolorystyka.
Pozdrawiam i namawiam do bycia z nami:)))

reni pisze...

śliczne...pozdrawiam

molcia pisze...

Trafiłaś w dziesiątke z kolorami piękne pozdrawiam