BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

środa, 16 września 2009

DLA EDYTY

Taką wspaniałą premię otrzymałam już wcześniej od mojej włoskiej koleżanki i zachowałam ją na specjalną okazję. W podziękowaniu chcę ją sprezentować wszystkim, którzy podpisali się pod blogiem 05.09.09. Jak i tym, którzy złożą życzenia dla dzisiejszej solenizantki Edyty
Każdej mojej imienniczce życzę:
Żyj tak, aby każdy kolejny dzień był niesamowity i wyjątkowy.
Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ją z radością.
Czerp energię ze słońca, kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności.
Żyj najpiękniej jak umiesz.
Po swojemu spełniaj się.
Te wszystkie życzenia to dla WAS moje drogie solenizantki i dla mojej córki KAMILI, która również dzisiaj obchodzi swoje imieniny.
A kto jeszcze obchodzi w tym dniu swoje Imieniny?
Natomiast wszystkie moje imienniczki zapraszam do grona moich stałych gości, nie może Was tam zabraknąć.
Jestem ciekawa czy jest jeszcze jakaś Edyta w gronie blogowiczek.....
Nie jest to imię często spotykane no ale może...

9 komentarzy:

boniusia pisze...

Wszystkiego naj... i spelnienia marzen...

;) pisze...

Jak to nie ma Edytek w gronie blogowiczek.... a ja to co, pies? Choć imieniny obchodzę wprawdzie 9 sierpnia, ale życzenia mogę przyjąć i dziś:-)
I sama też życzę wszystkiego co naj...
A edytki to są fajne babki (tak poza wszystkim stwierdzając).
I waleczne jesteśmy i w ogóle:-)

;) pisze...

... i wszystkiego naj... dla Kamilki:-) Duuuuuuża rośnij:-) I mądra i piękna:-)

mamanluisa pisze...

ciao, perdonami se non scrivo nella tua lingua, un abbraccio
Serafina

Edit pisze...

Ciao Serafina Mi preoccupo sempre che non puoi leggere niente da me. Grazie per il premii. Ho regalo a altri una a volta.
Come da noi se festeggia piu il giorno di onomastico, allora qua sotto anno tutti scrivere auguri.
Cosi almeno ho provo di spiegare quello che ho scritto. E certamente ho scritto auguri per tutte che hanno nome Edit in Polonia Edyta

Edit pisze...

Edytko dziękuję za życzenia, byłam przekonana,że tylko raz w roku są imieniny Edyty. MIło mi ćię poznać. Witam w gronie moich znajomych :)

Boniusia dziękuję za życzenia i za odwiedziny, stałaś się częstym moim gościem. Bardzo mnie to cieszy

Anonimowy pisze...

Hola ,primero que nada agradecerte por tu visita y lindo comentario ,tienes un blog muy bonito y unos trabajos preciosos, te felicito ,un abrazo....

Szkatułka z wyobraźnią-Ola pisze...

Życzę Ci dużo szczęścia, radości, spełnienia marzeń. By otaczali Ciebie sami pozytywni ludzie;)wielu przyjaciół i znajomych
Byś energię do życia czerpała ze słońca, tęczy na niebie, a nawet padającego o poranku deszczu.
Aby przytrafiały Ci się same cudne, niesamowite momenty.

Buziaczki

Marzena pisze...

Wszystkiego naj dla wszystkich sympatycznych dam,a za premię w postaci róży serdecznie dziekuję.To bardzo miły gest