BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

piątek, 25 września 2009

Kolejne wyróżnienia

Tą piękną premię otrzymałam od mojej przyjaciółki Serafiny i jest dedykowana wszystkim, którzy przekroczą magiczną liczbę : 999
Właśnie u mnie wybiła ta liczba !!!
Kochani przekazujemy sobie nasz entuzjazm, radość. Poznajemy nowych ludzi z całego świata. Aby było tak zawsze. Najfajniejszą rzeczą jest czuć się komuś potrzebnym. To jest przesłanie tej premii.
Tak więc KAŻDY kto dopiero co przekroczył wspomnianą liczbę powinien przedstawić premię u siebie. Ma przynosić szczęście.
Kolejne wyróżnienie, które jednocześnie otrzymałam od Szkatułki z wyobraźnią i robaczka
Jestem zachwycona tęcza, która dla mnie jest źródłem kolorów. Więc ubarwiam mój świat kolorami tęczy. Dziewczyny dziękuję Wam bardzo za tak piękne wyróżnienie. Tyle wyróżnień - jeszcze nie mogę ochłonąć.
Cieszy mnie to, że podobają się moje prace i że zaglądacie do mnie.
Wyróżnienie przekazuję dalej twórcą wspaniałych szydełkowych prac, a są to:
Alicja 11
Chciałabym poznać kolejne osoby, które uwielbiają dziergać na szydełku, jeśli do mnie traficie - zostawiajcie jakieś informacje. A właśnie Florentynka i Madzie chciałabym poznać wasze blogi (nie mogę do Was trafić)
Dziękuję za komentarze. Uśmiałam się, widzę, że nie jestem sama. Aż mi ulżyło, bo myślałam, że jakaś choroba mnie opętała. I po cichutku w kąciku gdzieś tam zawsze coś dziergałam :)

8 komentarzy:

inno pisze...

Gratuluję wyróżnień...!

elisabii pisze...

Och,dziękuję bardzo.Twój blog i Twoje prace są zachwycające,uwielbiam tu zaglądać.Dziękuję

mamanluisa pisze...

ciao mia cara, perdonami se non comprendo la tua lingua, sto cercando un programma per la traduzione, mi fa piacere che sei riuscita a trasferire le "bandiere", brava; buona domenica e un abbraccio.
Serafina

silvana pisze...

ciao edit, ho visto le tue farfalle insieme ai tuoi fiori, bellissima idea!!!! grazie del buon consiglio,
silvana

alicja11 pisze...

Edytko BARDZO DZIĘKUJĘ ZA KOLEJNE WYRÓŻNIENIE ,KTÓRE MI PRZYZNAŁAŚ.jestem BARDZO Z NICH ZADOWOLONA ,DUMNA I NIEZWYKLE JE CENIE.POZDRAWIAM!!!

Angy pisze...

Grazie mille!!!Un bacio.

mamanluisa pisze...

grazie Edit,un abbraccio
Serafina

maj. pisze...

Dzisiaj już mogę skorzystać, 1000 przekroczyłam :)) Dziękuję :))))))