BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Rozdaję wyróżnienia !!!

Wyróżnienie to jest dla mnie wielkim zaszczytem i raz jeszcze dziękuję Violetce.
Z mojej strony na wyróżnienie zasługują:
- brOmba , która tworzy fantastyczne misiaczki i oglądanie jej zdjęć tak mnie rozbawiło, że zmobilizowałam się do stworzenia własnej serii misiaczków. Jest to główna sprawczyni powstania moich miśków. Dziękuję.
- stokrotka , której blog najczęściej śledziłam, bo byłam ciekawa co nowego wydziergała. Jest dla mnie osobą pełną zapału. Dzięki za wzbudzenie chęci do stworzenia mojego własnego bloga, gdzie mogę pokazywać innym swoje prace.
- qulka , którą podziwiam za talent i pomysłowość.
Każdy kto tworzy własne dzieła zasługuje na wyróżnienie. Dla mnie najcenniejszym prezentem jest drobiazg własnoręcznie zrobiony.

3 komentarze:

Any pisze...

Gratuluje tym którzy dostali wyróżnienie i Pani ;)

Peninia pisze...

Gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone :) bo prace fantastyczne :) Podziwiam!

Monika Skrzypek pisze...

Edyta, dziękuje Ci serdecznie, jest mi strasznie miło. choć nie zasłużyłam! Bo zaniedbałam się blogowo potwornie w ostatnich czasach...
Buziaki!