BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

niedziela, 13 września 2009

Już jestem

Tak właśnie ozdobiłam stół na uroczystą kolację. Całe wakacje dzielnie dziergałam serwetki, ponieważ wymyśliłam sobie użyć serwetki jako dekorację pod talerze i kompozycję kwiatową. Lubię bardzo słoneczniki, więc nie mogło ich zabraknąć w dekoracji. Też one zdecydowały o przewadze koloru żółtego.
Dziękuję wszystkim za wspaniałe życzenia !!! Jesteście kochani. Dostarczyliście mi dużo radości. Tak sobie myślę - mała rzecz a cieszy i to bardzo. Przez ten krótki okres mojej nieobecności tyle pięknych nowości widzę, aż się zastanawiam czy dam radę wszystko obejrzeć. Będę musiała nadrobić zaległości.No i też muszę pokazać moje kolejne prace a jest ich nie mało. Zobaczycie niebawem. Pozdrawiam wszystkich wiernych obserwatorów.
Od jutra zaczynam już pracę :(

Brak komentarzy: