BARDZO UCIESZY MNIE NAWET NAJMNIEJSZY KOMENTARZ

ZAPRASZAM SERDECZNIE !!! Dołącz się do tej wspaniałej grupy podróżników

czwartek, 24 listopada 2011

Fiolet na Boze Narodzenie...

Prawde mowiac fiolet nie kojarzy mi sie ze swietami Bozego Narodzenia
Ale w tym roku tu we Wloszech jest moda na fiolet
wiec coz sie nie robi dla klienta...
Koszyczek juz nie raz prezentowalam
tu wersja swiateczna...
Dzwoneczki...
tez we fiolecie.
Wczesniej wspomniana mini szopka.
Kolejne choinki i aniolki
susza sie na sloncu.
Dla mnie czerwien wprowadz nastroj w swieta Bozego Narodzenia.
Kolor ktory kojarzy sie z miloscia, cieplem...
a tego w swieta nie powinno nigdy brakowac
Dlategotez u mnie najwiecej jest ozdob w kolorze czerwonym
A tak prezentowalo sie ostatnie moje stoisko.
Dziekuje za odwiedziny,
komentarze w ktorych jest wiele serdecznosci.
Za wszystko dziekuje bardzo.
U mnie sporo sie dzieje
Kto jezdzi na targi, jarmarki wie doskonale,
ze zawsze do ostatniej chwili sie cos tworzy
i tak u mnie bedzie az do swiat.
A od dzis mamy dokladnie miesiac do Swiat Bozego Narodzenia, !
Pozdrawiam serdecznie
Edit

18 komentarzy:

Lacrima pisze...

Ten rok to jeszcze czerwień ale zaraz po świętach ruszam na przeceny i polowanie na fiolet. W Norwegii jest tego masa we wszystkich sklepach .
Zaraziłam się tym:)
Pozdrawiam z Oslo Lacrima

Joanna pisze...

Świątecznie jest u Ciebie, bardzo mi się podoba :)
Pozdrawiam

ff pisze...

Fiolet mój ulubiony :)

wiewiorka pisze...

Bardzo ladne ozdoby choinkowe. U mnie w ubieglym roku juz byl fiolet bardzo popularny na swieta. Niestety mnie nie zarazil ale moja kolezanke owszem. Wystroila
sobie kuchnie w srebrze i fiolecie.

Ivory pisze...

Fiolety na choinkach widzialam juz czas jakis temu. Rzeczywiscie gwiazdka to czerwienie i zloto i srebro. A czasem sloma i drewno. Twoje stoisko jak zwykle znowu zachwycajace, tak sie ciesze, ze je pokazujesz, bo zawsze z przyjemnoscia odwiedzam je wirtualnie, przygladam sie kazdemu detalowi. A ten golab na bruku jaki fajny! Naprawde jest na co popatrzec!

Juta pisze...

Po zachwytach choinkami w poprzednim poście, czas na pozostałe cudeńka:)))Co do czerwieni zgadzam się z Tobą.U mnie jeszcze jest ona w połączeniu z zielenią.Ale skoro Masz klientów preferujących fiolet, no to cóż:)))Wypada się dostosować.Stoisko prezentuje się wspaniale:)))
Pozdrawiam bardzo serdecznie

Mięta pisze...

Stoisko jak zawsze ślicznie wygląda!
Co do fioletu, widocznie co kraj to obyczaj;-) Kto wie, do nas może też moda na fiolet dojdzie, jak na razie wszędzie widzę różne odcienie pomarańczowego i rudości..
Czerwień zawsze w Boże Narodzenie dobrze jest widziana ,tak jak Poinsecja :-)

TUE_ pisze...

Pięknie, brak słów by opisać dzieła rak ...stoisko rewelacyjne pozdrawiam TUE_
www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

molcia pisze...

Cudności nam tu pokazujesz masz rację fiolet wygląda super pozdrawiam cieplutko

Edyta pisze...

Cudne te fiolety. Niestety mnie się szydełko coś nie chce słuchać :)

isia511 pisze...

Zdrowych i spokojnych Swiat oraz szczęśliwego Nowego Roku

Juta pisze...

Spokojnych i wspaniałych Świąt życzę Tobie i Twoim Bliskim

Dorota pisze...

Niech te Święta przyniosą Ci w prezencie to czego najbardziej pragniesz.To "coś" nie musi być ani widoczne ani dotykalne...może nawet nie pachnieć.Ale niech będzie CZYMŚ bez czego nie można i nie warto żyć.
Zdrowych i pogodnych Świąt życzy Dorota z Sielankowego Dziergania

Rękodzieło Jadzi pisze...

Prawdziwe cudeńka,na tym blogu :) pozdrawiam.

Halinka pisze...

Wszystko PRZEPIĘKNE!!! Pozdrawiam!aebillyt

edyta-sylwia pisze...

Jakie to wszystko piękne !!!

Unknown pisze...

Witam,
trafiłam przypadkiem na tę stronę szukając technik crochet. Bardzo podobaja mi sie ubrania robione tą techniką. Nie wiem tylko jak utrzymać właściwą formę tj. wymiarów wykrojów np. płascza czy swetra. Czy najpierw robi sie różne elementy i potem łączy się w całość uzupełmiając braki do utrzymania wykroju? czy robi sie po prostu różne elementy od razu utrzymując właściwye wymiary?
Będę wdzięczna za odpowiedź.
A może są jakieś książki lub czasopisma opisujące tę metodę dziergania?
serdecznie pozdrawiam
Ewa Bartnik

Wiki pisze...

Twoje stoisko imponujące! Ile to pracy przy tworzeniu takich cudeniek , tylko ten wie kto sam się tym zajmuje.
Zdrowych, wesołych Świąt i miłego wypoczynku świątecznego.